Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия 
Информация за портала, обратна връзка

Помощ

Помощ - Хотелиери

Помощ Хотелиери Общи условия Стандартни общи условия за участие на хотелиери в Journey.bg

Общи условия

Стандартни общи условия за участие на хотелиери в Journey.bg

Молим, преди да се регистрирате като Хотелиер в Journey.bg, обстойно и надлежно да прочетете настоящите общи условия.
Вашата регистрация и участие в раздел Хотелиери на портала означава, че приемате нашите стандартни общи условия и произтичащите от тях права и задължения.
Ако не приемате настоящите общи условия, молим, не се регистрирайте и не участвайте в базата данни на обекти за настаняване!

Това е договор между Хотелиер (дефинирано по-долу) и Българският Туристически Портал Journey.bg. Ако приемате условията му, той Ви дава правото да участвате в раздел Хотелиери (дефиниран по-долу). Описание на Програмата се намира в раздела Често задавани въпроси.

  1. Всеки български или задраничен собсвеник на обект/обекти за настаняване (ХОТЕЛИЕР) има право да включи и управлява информацията за своя обект/обекти за настаняване (ХОТЕЛ), при строго спазване на правилата на настоящото споразумение.
    1. Всеки ХОТЕЛИЕР участва в Journey.bg с юридическото име, чиято собственост се явява неговия ХОТЕЛ.
    2. ХОТЕЛИЕРЪТ е длъжен да вписва информацията на правилен граматически, стилно и смислово писмен език. При констатирани груби грешки Journey.bg си запазва правото да извършва съответните корекции.
    3. При вписване на ХОТЕЛ в някоя от чуждоезиковите версии (английска, руска), ХОТЕЛИЕРЪТ е длъжен да предоставя информацията само и единствено на съответния език.
  2. Всеки ХОТЕЛ:
    1. се добавя към държавата, съответната област и населено място, където е разположен
    2. се вписва с името, под което е лицензиран, без да се добавят пояснения, като: СПА, планиски, морски, селски, градски, бързонапърващ се, низкотарифен, маломерен и пр.
    3. участва с лиценза за категоризация, получен от общинския или друг компетентен държавен орган
    4. може да укаже в полето "курорт" допълнителен ориентир за своето местоположение
  3. Цени за настаняване
    1. Цените за настаняване се публикуват в евро.
    2. За всеки тип стая цените за настаняване се дават от най-ниската възможна през годината, до най-високата, като не се отчитат пиковете по празниците.
    3. Цените за настаняване по тип стая съответстват на избрания вид настаняване:
       OB - само нощувка
       BB - нощувка със закуска
       HB - полупансион
       FB - пълен пансион
       ALL - ол инклузив
       MAX - максимален ол инклузив и неговите производни
  4. Описание на ХОТЕЛ
    1. Описанието на ХОТЕЛА е кратко - до 900 знака и представя в резюме качествата на хотела.
    2. Във всички полета за описанието, снимките и материалите към ХОТЕЛ, не се допуска информация за:
      1. цени за настаняване
      2. цени на предлагани услуги
      3. историята на ХОТЕЛА и/или ХОТЕЛИЕРА
      4. условията в града/курорта
      5. начините на резервация и пр.
      6. линкове и връзки към други сайтов, електронни пощенски кутии, скайп и други контакти
    3. В полето "адрес" се изписва точния пощенски адрес за кореспонденция с ХОТЕЛА.
    4. GPS координатите се въвеждат във формат:
       N 42.424242 (за Южното полукълбо със знак "-")
       S 23.232323 (за Западното полукълбо със знак "-")
    5. В полето "Фирмена информация" ХОТЕЛИЕРЪТ указва:
      • юридическо име на ХОТЕЛИЕРА за финансов контакт
      • ЕИК (БУЛСТАТ) на ХОТЕЛИЕРА
      • данъчна регистрация (ако има такава)
      • данни за фактура
      • данни за финансов контакт
      • банкова/и сметка/и
      • други притежавани лицензи, удостоверения и свидетелства, касаещи туризма
        (Поле "Фирмени данни" е видимо само от регистрираните туристичести фирми и хотелиери!)
    6. В полето "Обектът работи" се указва сезонът, през който ХОТЕЛЪТ приема туристи.
      Пример: Морски хотел в Обзор работи от май до октомври
    7. Времето на заемане и напускане на стаите се отразява в часове и минути.
    8. Датата на построяване/откриване на ХОТЕЛА се отбелязва само с година.
    9. Състоянието на интериора и легловата база се констатира кратко и еднозначно.
      Пример: Реновиран 2012 г.
    10. За улеснение на туристите, могат да се укажат близки атракции и/или културно-исторически забележителности с ориентировъчни дистанции.
      Пример: Ски лифт Алеко - 8 km
      Пример: Крепост Перперикон - 11 km 
      Пример: Бизнес парк Младост ІV - 800 m
      Пример: Зоопарк - 3 km
      Пример: Пещера Дяволското гърло - 12 km
      Пример: Нос Калиакра - 7 km
    11. За обстоятелствено пояснение на местоположението на ХОТЕЛА могат да се дават близки или важни обекти/ориентири.
      Пример: Централна автогара - 800 m
      Пример: МОЛ Сердика - 1.2 km
      Пример: Метро станция Жулио Кюри - 120 m
    12. В полето "предлага" се анонсират специфични дейности, мероприятия и услуги, предоставяни на гостите на хотела.
      Пример: Организира посрещане на семейни празници и другарски срещи
      Пример: Предлага условия за фирмени мероприятия и бизнес срещи
      Пример: Организирани екскурзии до двореца в Балчик
      Пример: Наем на рибарска екипировка
      Пример: Джетове под наем
      Пример: Сафари с АТВ
      Пример: Арт курсове по керамика и пещ за печене на глина
    13. При указване на височината се дават всички налични етажи, с приземните, партера и мецанина.
    14. Легловата база трябва да включва броя на стандартните и допълнителни легла за възрастни, без детските.
    15. Общият брой на номерата в ХОТЕЛА трябва да отговаря на сумата от всички предлагани стаи, студиа и апартаменти. 
  5. Към ХОТЕЛА се добавят снимки във формат JPG и GIF. Не се допуска анонсиране на цени в пояснителния текст към снимките, както и линкове и връзки към други сайтов, електронни пощенски кутии, скайп и други контакти.
  6. Информацията за контакт е видима само за участващите с платен абонамент ХОТЕЛИ <<виж>>.
    1. Всички телефони за контакт се изписват с международния код за набиране, като в началото се изписва "+", след интервал се дава кодът за населеното място и телефонния номер.
      Пример: +359 2 222 222
    2. За улеснено търсене е въведен формат за изписване на градските номера:
       четирицифрен номер: 22 22
       петцифрен номер: 22 222
       шестцифрен номер: 222 222
       седемцифрен номер: 222 22 22
       осемцифрен номер: 22 222 222
       деветцифрен номер: 222 222 222
      Пример седемцифрен телефон в София: +359 2 222 22 22
      Пример четирицифрен номер в Трявна: +359 677 22 22
      Пример деветцифрен мобилен номер: +359 888 888 888
    3. Пощата за резервации се изписва в стандартен вид.
      Пример: namе@hotel.bu
    4. Сайтът на хотела се изписва изцяло.
      Пример: http://www.hotel.bu или http://hotel.bu
  7. ХОТЕЛИЕР, неспазващ настоящите Стандартни общи условия за участие на хотелиери в Journey.bg, губи достъпа си за администриране на своя ХОТЕЛ.

Последна актуализация 25 април 2012 г.




 
главна | търсене | новини | за нас | реклама | за членове
Journey.bg | Помощ Хотелиери | Общи условия | Стандартни общи условия за участие на хотелиери в Journey.bg
© 2000-2019 Journey.bg. Всички права запазени.