Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия 
Информация за портала, обратна връзка

Помощ

Помощ - Хотелиери

Помощ Хотелиери Общи условия Често задавани въпроси

Общи условия

Често задавани въпроси

  1. Моят хотел вече присъства в Journey.bg. Трябва ли да го добавям наново?
     
    Не. Изберете го от падащото меню с хотели, от Вашето населено място и в рамките на един работен ден ще имате права за администрирането му.
     
  2. Мога ли да регистрирам повече от един обект за настаняване?
     
    Да. След потвърждение на Вашата регистрация, имате възможност БЕЗПЛАТНО да добавите към профила си всички Ваши обекти, независимо в коя точка на света се намират.
     
  3. Липсва населеното място на моя обект за настаняване. Как да го добавя?

    Списъкът с населени места се актуализира от администраторите на Journey. Моля, изпратете на мейл journey@mail.bg името на населеното място, като укажете държавата и областта, в която се намира и в рамките на 1 работен ден то ще бъде добавено.
     
  4. Имам регистриран обект, но не се визуализират телефоните, имейлът и сайтът на моя обект?
     
    Контактите на обектите за настаняване са видими само на агресивно присъстващите с годишен абонамент хотелиери.
     
  5. Може ли един обект за настаняване да се администрира от два и повече Хотелиера?

    Не. Всеки обект може да се актуализира само от един хотелиер и администраторите на Journey.