Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Администрация агенции
Търсене

Десетте най-големи грешки на мениджмънта в хотелиерството и ресторантьорството
Дата: 2004-04-07

Всички досегашни мениджърски теории са с положителна насоченост. Казано с други думи, различните методи и техники описват как би трябвало да се управлява, но оставят встрани това, което би могло да се случи.

  1. Липсата на усъвършенстване води до липса на мотивация
  2. Ръководителите не са треньори
  3. Погрешен мениджмънт на времето
  4. Посредствеността задоволява
  5. Липса на творческо развитие
  6. Традиционализмът спира навлизането на новости във фирмата
  7. Ръководният екип е престанал да се образова
  8. Качеството се бърка със задоволеността на клиента
  9. Рационализации на погрешното място
  10. Липса на висококачествено обслужване

Печат на офертатаПечат
Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.

 
главна | търсене | новини | за нас | реклама | за членове
Journey.bg | Документи | Десетте най-големи грешки на мениджмънта в хотелиерството и ресторантьорството
© 2000-2017 Journey.bg. Всички права запазени.