Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Администрация агенции
Търсене

Тренинг програма за усъвършенстване на управители
Дата: 2005-12-10

Тренинг програма включва модулите:

  • Посрещане и настаняване на гости
  • Отношение към редовни клиенти
  • Изучаване навиците на консумация на гостите и запомнянето им
  • Продажба на определени ястия и артикули от менюто
  • Изпращане на гостите и анализиране на информацията за престоя им
  • Събиране на база данни за клиентелата
  • Инструктаж, контрол и мотивация на подчинените

След приключване на тренинг програмата управителят придобива и затвърждава следните умения и навици:

  • да прилага и поддържа стандарти за качество на обслужване
  • да измерва с количествени показатели нивото на представяне
  • да събира данни, които да използва за подобряване и премахване на слабите страни във Вашия бизнес и да усъвършенства силните
  • да реагира на отзивите на клиентите с вземане на реални решения
  • да поставя клиента в центъра на вниманието с мотото „Клиентът винаги има право”
  • да обучава, организира, контролира и мотивира персонала си

Печат на офертатаПечат
Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.

 
главна | търсене | новини | за нас | реклама | за членове
Journey.bg | Документи | Обучение | Тренинг програма за усъвършенстване на управители
© 2000-2017 Journey.bg. Всички права запазени.