Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Администрация агенции
Търсене

Степен на удовлетвореност на клиента
Дата: 2005-04-17

ПОМНЕТЕ: За Вас качеството е инвестиция, за госта - преживяване!

Оценка през погледа на клиента

  • Наличието или липсата на постоянни клиенти е факторът, който ни прави успешни или погубва бизнеса ни
  • Великолепното обслужване не е еднократен акт, то трябва да е постоянно, гъвкаво и универсално
  • Често добрият дизайн, автентичната обстановка и превъзходната храна не са достатъчни – нужни са персонално отношение и внимание


Степени на удовлетвореност и лоялност но гостите
в сферата на туристическото обслужване

І Степен на въодушевление

  • Позитивна реклама от уста на уста
  • Ниска чувствителност по отношение на цените
  • Най-висока степен от страна на клиентите
  • Разнообразни допълнителни анимации за клиентите
  • Гостите в ролята на бизнес съветници
  • Емоционална чувствителност но отношение на качеството
  • Висока степен на Guest Life - Time Value

ІІ Степен на задоволство

  • Зона на равнодушие (индеферентност)
  • Засилена чувствителност към цените
  • Слаба лоялност на гостите
  • Задоволството е на база получени услуги според очакванията
  • Заменяемост но продуктите (услугите)

ІІІ Степен на недоволство

  • Негативна реклама от уста на уста
  • Липса на постоянни гости
  • Висок процент на отлива на туристи

Печат на офертатаПечат
Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.

 
главна | търсене | новини | за нас | реклама | за членове
Journey.bg | Документи | Степен на удовлетвореност на клиента
© 2000-2019 Journey.bg. Всички права запазени.