Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Новини от бранша
Търсене


ПИШЕТЕ НИ !!!

За по-качествени туристически услуги
Редакцията не публикува само новини, които не са ни изпратени
Абонамент

Държава: 

Франчайзинг Експо 2009

Дата: 02.11.2009

FRANCHISING EXPO 2009
2-3.11.2009 г.

ПОКАНА ЗА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ

Уважаеми колеги,

Имаме удоволствието да ви поканим на пресконференция във връзка с първото в България специализирано изложение за франчайзинг, която ще се проведе на 28.10.2009 г. (сряда) в конферентен център Comodo, гр. София, ул. Иван Вазов 16 от 10.30 ч.

На кратката среща със журналисти ще бъдат представени резултатите от проведеното проучване „Състояние на франчайз пазара в България”. Според получените данни от над 170 франчайзодатели и франчайзополучатели, за последната година франчайз системите у нас изживяват истински бум. Въпреки икономическата криза, очакванията за следващите три години са още по-позитивни. Светослав Билярски и Веселин Димитров от FRANCHISING.BG и Иван Тодоров, франчайз мениджър на SUBWAY ще представят подробности от изследването и ще отговарят на вашите въпроси.

Първото специализирано изложение за франчайзинг в България ще се проведе в София на 2 и 3 ноември в хотел SHERATON. Посетителите на FRANCHISING EXPO 2009 ще могат да се запознаят с възможностите да започнат собствен бизнес, които им предлагат над 35 международни и български франчайз вериги. Акредитацията за конференцията е безплатна за журналисти.

Изложението ще бъде съпроводено от конференция, в която ще участват световни франчайз специалисти и техни български колеги. Сред лекторите са Рандъл Нелсън FIT CURVES - деветата по големина франчайз верига в света с над 10 000 клуба за дамски фитнес в 62 страни и Бенджамин Саймън от NexCen, под чиито 6 бранда работят над 1800 обекта в 35 страни. Официален партньор на събитието е SUBWAY – франчайз №1 в света според Entrepreneur Magazine. Гостите на конференцията ще могат да получат отговор на основни въпроси като „Защо и как да избера франчайзинг бизнес?” и „Мога ли да развия бизнеса си в национална франчайз верига?” и т.н.

Франчайзингът е най-успешният бизнес модел на съвременния свят. Той позволява на всеки да започне веднага собствен бизнес като ползва марката и бизнес модела на доказала се франчайз верига. Той превръща малкия бизнес в голям бизнес! Без франчайзинг McDonald’s щеше да си остане едно кафе в Сан Бернардино, а KFC - лавка на гарата в Корбин, Тексас. Според изследванията на Международната франчайзинг асоциация 82% от започналите бизнес със закупуване на франчайз продължават да са на пазара и след петата година. Със същото могат да се похвалят едва 20% от независимите нови фирми. В момента 40% от всички продажби на дребно в САЩ се реализират от франчайз обекти. Като прогнозата е, че през 2035 г, над 50% от всички продукти и услуги в световен мащаб ще се продават на принципа на франчайзинга.

Повече информация за FRANCHISING EXPO 2009 можете да намерите на сайта www.expo.franchising.bg. Екипът на FRANCHISING.BG може да ви предостави допълнителни материали и да ви отговори на всички въпроси, свързани с еволюцията на този бизнес модел с франчайзинг практиката в България.

Моля, потвърдете присъствието си до 23.10.2009 г. на тел. 0879 603 826 или на имейл office@franchising.bg.

Радостина Савова,
PR координатор

Видяна общо: 711 рейтинг: 0.24





Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.