Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Новини от бранша
Търсене


ПИШЕТЕ НИ !!!

За по-качествени туристически услуги
Редакцията не публикува само новини, които не са ни изпратени
Абонамент

Държава: 

Сребристото е най-популярният автомобилен цвят за 2009 година

Дата: 27.12.2009

Компанията Дюпон следи тенденциите в автомобилните цветове от 57 години

Сребристото и черното са най-популярните цветове при колите тази година, сочи традиционната класация на световният лидер в производството на автомобилни бои Дюпон (DuPont). Компанията следи тенденциите при автоцветовете от 57 години с цел улесняване на планирането.

През тази година една четвърт от всички купени нови коли в световен мащаб са били сребристи, 23 % черни и 16 на сто бели. Любопитното, спрямо тенденциите от 2008 г. е , че сребристото и бялото си сменят местата, докато черното си е твърдо на втора позиция.

Следващите по популярност цветове са сиво (13 %), синьо (9 %), червено (8 %), кафяво (4 %), зелено (1 %) и жълтозлатисто (1 %).

Проучването на Дюпон за пореден път доказва, че има различни предпочитания в отделните страни и континенти. В САЩ най-много се купуват бели (17.8 %), черни (17 %) и сребристи (16.7 %) коли.

Европейците отдават предпочитанията си на черното (27 на сто), сребристото (19.9) и бялото (10.2 на сто).

В Япония най-много автомобили са били поръчани в бяло (28 %), сребристо (23 %) и черно. Сребристите коли са най-търсени в Китай (36 %), следвани от черните. В Индия също предпочитат сребристите возила, следвани от белите, червените и сините.

Руснаците залагат на сребристите превозни средства (23.4 %), но изненадващо втората позиция е за различни отенъци на зеленото (18.2 %), следвани от черното, синьото и червеното.

Общият извод, които се налага от изследването е, че черното, бялото и сребристото се посрещат добре в цял свят и търсенето им нараства.

На база предпочитанията към различните цветове от Дюпон са обособили и няколко групи клиенти. Традиционните авангардисти, например харесват светло синьо, сиво и лилаво. Нормалните маниаци залагат на синьо, зелено и жълто, предпочитат малките коли и често ги пребоядисват, след като си ги купят. Хай-тек еколозите предпочитат естествени цветове като оранжево, светло и тъмно синьо и залагат на екологични автомобили.

Видяна общо: 694 рейтинг: 0.18





Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.