Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Новини от бранша
Търсене


ПИШЕТЕ НИ !!!

За по-качествени туристически услуги
Редакцията не публикува само новини, които не са ни изпратени
Абонамент

Държава: 

Лозарската камара иска Национален винен бранд

Дата: 03.12.2012
Национална лозаро-винарска камара
Налагането на новия имидж на българското вино изисква много време

Българските винари произвеждат качествени вина, които трябва да имат запазено място на световните пазари

Страната ни има нужда от национален винен бранд, около който да се обединят всички родни производители, заявиха в к края на ноември от Лозаро-винарската камара. Под общата марка българското вино може да се продава на международните пазари и да е лесно разпознаваемо сред чужденците. По този начин са постъпили още преди години водещите винарски държави, затова на всички по света е известно, че кианти е италианско вино и никой друг не го предлага, а Аржентина превзема пазарите със своя малбек.

Целият процес за налагане на новия имидж на нашето вино изисква много време, той ще продължи не по-малко от пет-шест, дори десет години. За да имат успех, нашите производители трябва да се въоръжат с търпение, а секторът да издържи всички трудности, които изпитва в условията на криза. Лозаро-винарската камара вече е спечелила проект за реклама на българско вино на пазарите в Китай, САЩ и Швейцария, които са изключително важни за страната ни.

Фирмите от лозаро-винарския бранш и още три отрасъла, в хранителната индустрия, имат възможност да получат финансова подкрепа от Българска банка за развитие (ББР). Представители на браншовите организации сключиха вчера споразумения за сътрудничество по програма „Партньори”. Главният изпълнителен директор на ББР Асен Ягодин подписа споразуменията, които дават възможност на членовете на Съюза по хранителна промишленост, Националната лозаро-винарска камара, Федерация на хлебопроизводителите и сладкарите в България и Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България да ползват преференциално бизнес кредитиране.

"ББР може да предостави над 150 млн.лв. по програмата за финансиране на малки и средни фирми. Фирмите ще имат възможност да погасяват по-дълго кредитите – до 10 години, разполагат с 2 години гратисен период, а лихвата е фиксирана на 7 %" - уточни Ягодин.

От старта на програма „Партньори” през септември досега ББР е получила над 200 запитвания за кредитиране. Най-силен интерес към финансиране от банката имат фирмите от месо и млекопреработването, земеделието, машинопроизводството, енергетиката и хотелиерството.

Видяна общо: 354 рейтинг: 0.16





Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.