Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Новини от бранша
Търсене


ПИШЕТЕ НИ !!!

За по-качествени туристически услуги
Редакцията не публикува само новини, които не са ни изпратени
Абонамент

Държава: 

Управление на връзки с клиенти в туризма

Дата: 22.02.2007

Център за предприемачество и управленско развитие "Работилница за предприемачи" Ви кани на организиран семинар:

Управление на връзки с клиенти в туризма – Печелившата стратегия
22 февруари 2007 г. от 14 часа
хотел Марица, гр. Пловдив

Семинарът е насочен към собственици и управители на хотели и  туристически фирми, които желаят да развият и укрепят конкурентноспособността си. Това може да стане съчетавайки определени управленски подходи с разнообразяването на туристическия продукт. Общият знаменател между тях трябва да бъде качеството на туристическото обслужване, което клиентите очакват, търсят и изискват. По време на курса ще ви запознаем с конкретни техники за проучване на очакванията  и изискванията на клиентите,  как да използвате тази информация за запазване на клиентите и печелене на нови. Курсът се състои  от четири модула:

  1. Съвременни измерения на конкуренцията в туризма
  2. Качеството което нашите клиенти очакват
  3. Създаване на лоялни клиенти
  4. Маркетинг на връзки с клиентите или CRM (Customer Relationship Management)

Вашето конкурентно предимство, това са вашите клиенти! За да запазите и разширите позициите на вашата фирма на пазара, в условията на силна конкуренция, трябва да познавате изискванията на клиентите към туристическите услуги. Ако вие не правите тези усилия, помагате на конкуренцията да печели.

ЛЕКТОР:

Огняна Георгиева е управител на консултанска фирма, специализирана в сферата на туризма. Завършва магистърска степен по специалност “Международен туризъм” към УНСС – София през 1996 г. В последствие специализира в Испания - Връзки с обществеността в туризма (Висша школа по туризъм - Formatic Barna, Барселона), Реставрационни техники за съхранение на културното наследство (EPSAR – Школа за реставрационни занаяти – Барселона), Управление на културни институции (Отворен каталунски университет, Барселона). От 2001 до 2004 работи в Испания, като консултант по Управление на качеството в туризма, към фирмите GESCOFOR и CINFOR Consultores. От октовмври 2006 е акредитиран експерт по туризъм и одитор към AENOR  (Agencia Española de Normalización) – Испанска агенция за сертифициране. Владее на високо ниво испански, френски и английски език.

22 февруари 2007 г.
четвъртък
Регистрация: 14:00 – 14:15 часа
Семинар: 14:15 – 18:00 часа Гр. Пловдив
Хотел „Марица”  Цена: 110  лева
Обучение, материали,
Кафе – пауза, коктейл


За информация и регистрация:
тел.: (02) 819 43 12
e-mail: lora@ceed-bulgaria.org
факс: (02) 819 43 44

Работен език - български

Видяна общо: 556 рейтинг: 0.14





Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.