Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Новини от бранша
Търсене


ПИШЕТЕ НИ !!!

За по-качествени туристически услуги
Редакцията не публикува само новини, които не са ни изпратени
Абонамент

Държава: 

Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб одобрен и приет в МХРА

Дата: 08.01.2007

Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб бе одобрен и приет в световното семейство на националните хотелиерски и ресторантьорски асоциации, а с него и всичките му членове.

В началото на 2007 г. НХМК се присъедини като редовен член към Международната хотелиерска и ресторантьорска асоциация, със седалище в Париж. Основана през 1946 г., тя е единствената призната от ООН световна бизнес организация в хотелиерството и ресторантьорството. В нея членуват националните асоциации на над 100 държави и 50 световни хотелски вериги. Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб е представителят на България.

Контактите със световни лидери в хотелиерството чрез Международната хотелиерска и ресторантьорска асоциация, носят безспорен професионален престиж и признание. Всяка година се провеждат множество световни съвети, в които България ще участва, чрез излъчени представители от сектор „Хотели и ресторанти”. Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб и неговите членове ще имат достъп до разработки и ноу-хау в сфери на управлението, технологиите, маркетингът и продажбите, човешките ресурси, обучението, както и позиции по въпроси, свързани с политиката в индустрията.

“Модерна тенденция сред хотелиерските асоциации е двойното и тройното членство” каза Илиян Иванов, председател на Хотелиерският Клуб. “В САЩ например, когато хотел стане член на градската хотелска асоциация, автоматично става и на щатската и на националната”. Според Иванов това е огромно улеснение и преди всичко, добавена стойност към парите, които хотелиерите плащат за членски внос. За първа година членството в Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб дава право на членство и в международна асоциация. “В следващите години хотелиерите ще са притистани от големи разходи. С двойното членство, даваме на нашите членове международен опит и контакти на български цени” допълва Иванов.

Масовото строителство в сектора вече притиска хотелиерите да търсят нови конкурентни предимства, които да ги откроят на общия фон. Престижното членство е мощен маркетингов инструмент насочен към гостите, бизнес партньорите и служителите.

“За нас е чест да представим своите членове в тази международна институция и да им отворим широко вратите за контакти с техни колеги на световно ниво”, завършват от НХМК.

www.TourMarketing.org

Видяна общо: 374 рейтинг: 0.09





Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.

 
главна | търсене | новини | за нас | реклама | за членове
Journey.bg | Туристически живот | Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб одобрен и приет в МХРА
© 2000-2020 Journey.bg. Всички права запазени.