Journey.bg - Българският туристически портал
Русская версия English version
Новини от бранша
Търсене


ПИШЕТЕ НИ !!!

За по-качествени туристически услуги
Редакцията не публикува само новини, които не са ни изпратени
Абонамент

Държава: 

Национална конференция системи за качество

Дата: 08.02.2007

Поддържане на качествено обслужване въпреки текучеството

Уважаеми колеги,

Във връзка със създадените през месец януари към Българският институт за стандартизация, три технически комитета за стандартизиране на услугите в туризма, както и за да Ви запознаем със световният опит за поддържане на качествени услуги, въпреки динамиката на човешките ресурси, Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб Ви кани на национална конференция.

Акцентът: "Поддържане на качествено обслужване, въпреки текучеството"
Водещи бизнес модели за качество на обслужването, ползи и практическо въвеждане
8 февруари 2007 г.
Интер Експо Център, ет. 3, зала Мусала
(бул. Цариградско шосе №147, срещу МЕТРО), София.

Поканата е отправена към собственици, изпълнителни директори и мениджъри от висше и средно управленско ниво в индустрията на гостоприемството.

Предварителната регистрация е задължителна.

ПРОГРАМА

09:30 – 10:00 - Регистрация на участниците
10:00 – 10:15 - Откриване
Илиян Иванов
Председател, Национален хотелиерски мениджмънт клуб
10:15 – 10:30 - Качеството на услугата: От какво зависи то и как да го направим постоянно
Калин Панев
Директор, бюро Веритас Сертификейшън България
10:30 – 10:45 - Ползи от внедряване на система за качество на обслужването в хотели
Звездалина Янева
Управител, Лойдс Регистър България
10:45 – 11:00 - Опит при стандартизирането и сертифицирането в сферата на туристическите услуги
Мария Нанкова
Управител, АЕНОР България
11:00 – 11:30 - Кафе-пауза
11:30 – 11:45 - Дали да бъдат поставяни минимални изисквания за качеството на обслужване, свързани с категоризацията
Представител на Държавна агенция по туризъм
11:45 – 12:00 - През очите на туроператорите: Най-честите оплаквания от качеството на обслужване в хотелите в България
Богдан Христов
Регионален мениджър, Хотелбедс
12:00 – 12:15 - Разходите за качество като стратегия за позициониране на българските туристически фирми
Огняна Георгиева
Председател на технически комитет 91 към Българския институт за стандартизация “Туристически дейности свързани с предоставянето на допълнителни туристически услуги”
12:15 – 12:30 - Възможности за стандартизация на туристическите услуги в България
Стефан Абаджиев
Председател, Технически комитет 90 към Българския институт за стандартизация “Хотелиерство и ресторантьорство”
12:30 – 12:50 - Дискусия
12:50 – 14:00 - Коктейл
Модератор: Илиян Иванов, Председател НХМК

Видяна общо: 533 рейтинг: 0.13





Journey.bg предоставя информацията от Вашите материали възможно най-точно, но не поема отговорност за причинени вреди или неудобства при ползването й. Препоръчваме преди да предприемете пътуване да потвърдите със съответните институции важната информация като: визов режим, застраховки, здраве и безопасност, митници, транспорт и пр.