Официална церемония за връчването на най-дългогодишните и престижните награди в туризма за професионални постижения в областта на хотелиерството, ресторантьорството и мениджмънта
Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА)
ще връчи за единадесети път в своята история
Годишните награди на БХРА за 2007
На 5 декември БХРА връчва своите eдинадесети годишни награди за професионални постижения в областта на хотелиерството, ресторантьорството и мениджмънта тази седмица в София. От 1996 г. БХРА избира имената на тези мениджъри и собственици в туризма, които са част от най-успешното предприемачество в туризма, на хората, реализирали най-големите инвестиции в този бизнес.
Официалната церемония по връчването на единадесетите Годишни награди на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация за 2007 г. ще се състои в салоните на бутиков хотел Арена ди Сердика в София. Традиционното събитие на БХРА ще събере отново елита на туристическия бизнес заедно с десетки досегашни и нови носители на най-престижните и дългогодишни отличия в професионалната гилдия.
Спонсори на събитието:
JIM BEAM – ИСТИНСКИ БЪРБЪН. Since 1795.
Истинският бърбън трябва:
- Да е произведен в САЩ;
- Сместа за неговото производство да съдържа минимум 51% царевица;
- Да е отлежал поне 2 години в нови, обгорени дъбови бъчви;
- Да не се филтрира преди да отлежи.
Такъв е законът, приет от Конгреса на САЩ през 1964 г., с който бърбънът е обявен за Национално питие на Америка. И днес, повече от 210 години след като Джейкъб Бийм продал първия барел Jim Beam, всяка бутилка от най-популярния бърбън в света отговаря на тези изисквания.
Jim Beam e „истински” не само спрямо законът в САЩ. Когато консумираме или говорим за Jim Beam, много са истинските неща, за които става дума. Открит, Силен, Истински характер – точно такъв е човекът, когото наричаме приятел. Такива са и основните характеристики на Jim Beam бърбън. Общите неща между Jim Beam и истинските приятели са много повече. Ето какво може да се чуе от приятели, които са заедно и в компанията на бутилка Jim Beam: Work hard, play hard, party hard - шест думи, които издават почти целия смисъл на живота. Не е задължително да пиеш Jim Beam, за да откриеш простите и безценни житейски истини... но помага.
Великолепният вкус на Jim Beam се дължи на факта, че и днес той се произвежда от същите висококачествени естествени съставки, със същите усърдни грижи и прецизно отлежаване, използвани от фамилията Бийм още в края на XVIII век.
Веднъж попитали Буукър Ноу – пра-пра-пра-правнук на Джим Бийм и главен специалист по дестилация, защо все още използва вековната семейна рецепта и традиционното продължително отлежаване вместо съвременните бързи технологии за производство на алкохол. Той просто отговорил: "Защото така се прави истинският и хубав бърбън."
Интересен и истински факт е, че след бутилирането на Jim Beam, бъчвите се продават на други дестилерии по цял свят, така в много марки уиски има по капка Jim Beam бърбън.
Jim Beam е най-продаваният бърбън в света и в “Топ 10” на световните алкохолни марки. Истинският бърбън е на българския пазар благодарение на официалния вносител за страната – Максиъм България.
Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България
Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България е част от Coca-Cola HBC – най-голямата компания за производство на безалкохолни напитки в Европа и бутилиращата компания с най-висока пазарна капитализация в света.
Coca-Cola HBC осъществява дейност в 28 страни, обслужвайки население от 540 млн. души. Компанията притежава 78 завода и 271 дистрибуционни центъра. За Coca-Cola HBC работят над 41 000 души. Продажбите й се равняват на 1,57 млрд. единици каси годишно. Coca-Cola HBC навлиза на българския пазар през 1992 г. Заедно с нея представителен офис открива и компанията Coca-Cola. От 1992 г. насам общо инвестициите на двете компании в България надхвърлят 400 млн. лв. За Coca-Cola HBC България работят над 1200 българи.